Suoraan sisältöön
Tänään on maanantai 29.5.2017 klo . Onnea Oiva, Oliver, Oivi, Olivia | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 29.5.2017 klo 17.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 29.5.2017 klo 18.00
Teema: Transihmisten ja sukupuoltaan pohtivien keskustelu.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 29.5.2017 klo 21.00
Teema: Avoin keskustelu.
EETU-chat: Tukea miehille ero-ongelmien käsittelyyn
EETU-chat liveryhmä miehille
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
STM tukee Veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Nuorten foorumi > Haluan kuolla😢

Haluan kuolla😢

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Nuorten foorumi > Haluan kuolla😢, viestejä 3 kpl, sivu 1 / 1
Kuolemaatekevä 21.04.2017 klo 14.11
Moi, oon n.12 vuotias tyttö. Joka on taistellu masennuksesta jo pari vuotta. Yksinäisyys ja epäreiluus on kuitenkin suurenutunut niin paljon että haluan kuolla. Oon puhunut aikuisen kanssa joka on sanonu tukevansa, mutta tuntuu ettei se vaan riitä.. 😢 Jos ois jotain vertaistukee tai jtn. 🙄😐
Tigu 24.04.2017 klo 00.59
Moi,

välillä elämä voi tuntua vaikealta mutta lupaan että se on ohimenevää ja kivat ajat ovat tulossa! Elämä on elämisen arvoista aina! :)

Yksinäisiä nuoria on nykyään todella paljon. Punaisella ristillä on ainakin nuorten turvataloja mihin voi vapaasti mennä. Siellä oppii tuntemaan uusia ihmisiä ja siellä saa pelata pelejä ja puhua aikuistan kanssa. Haluatko kertoa tarkemmin mitä epäreiluutta olet kokenut?

T. Masennuksesta selvinnyt

Hiljainen kuiskaaja 29.04.2017 klo 16.21
Hei.
Itse olin n. 12 vuotias kun minulla todettiin toisen asteen masennus. Se todettiin koska satutin itseäni. Tiedän miltä sinusta tuntuu.. olet yksinäinen ja hukassa. Nyt omasta taistelun alusta on jo yli 10vuotta aikaa mutta edelleen joskus tuntuu että elämä olisi taistelua. Olen kuitenkin löytänyt paljon asioita joiden vuoksi elän yhä. Ja opetellut olemaan myös kiitollinen jokaisesta hengen vedosta jonka vedän vaikka joskus se tuntuukin todella turhalta. Sinun kannattaisi myös etsiä niitä pieniä asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi ja sillä tavoin oppia käsittelemään tunteita jotka saavat sinut toivomaan ja/tai ajattelemaan kuolemaa. Olet nuori tyttö sinulla on vielä elämä edessä älä luovuta nyt.. katuisit sitä myöhemmin jos voisit. Taistele se on elämää.

Moderaattori on muokannut tätä viestiä 29.04.2017 19.22

Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Nuorten foorumi > Haluan kuolla😢

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa