Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 18.11.2018 klo . Onnea Tenho, Max, Jousia | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 19.11.2018 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 19.11.2018 klo 21.00
Teema: Avoin keskustelu.
EETU-chat: Tukea miehille ero-ongelmien käsittelyyn
EETU-chat liveryhmä miehille
Tulossa:
ti 20.11.2018 klo 18.00
Teema: Sydänpotilaan arkielämän kysymyksiä.
Sydän Chat
Sydän Chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Parisuhde, koti ja perhe > Pitkä liitto, eroajatuksia, vaikea rikkoa perhe

Pitkä liitto, eroajatuksia, vaikea rikkoa perhe

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Parisuhde, koti ja perhe > Pitkä liitto, eroajatuksia, vaikea rikkoa perhe, viestejä 12 kpl, sivu 3 / 3
Kolmenmamma 08.11.2018 klo 09.03
Ninni, mun lapsi oli jo koululainen. Tukistamisesta tottakai tehdään lastensuojeluilmoitus koska niin kuuluu tehdä. Ja jos se oikeasti todennetaan, että vanhempi on käynyt käsiksi lapseensa, lasu tekee siitä poliisille tutkintapyynnön. Me mennään siinä vaiheessa nyt. Että oikeasti se on vakava asia, eikä sitä voi vähätellä. Meidän tapauksessa tukistaja on alusta asti vähätellyt ja kieltänyt asiaa, tuskin tulee koskaan myöntämään mitä tuli tehtyä.

Mulle yksi ystävä ajat sitten jo sanoi, että millainen äiti olen kun oon antanut tämmöisen tapahtua. Lapsiin kohdistuva väkivalta ja kuritus taitaa olla niin yleistä edelleen, että sitä vähätellään ja selitellään. Lapsi on kuitenkin täysin viaton ja syytön siihen.

Ninni8 09.11.2018 klo 03.06
Kysyin lapselta tänään, onko isi aiemmin tukistanu, lapsi sanoi, että ei ole. Mies tietää tasan tarkkaan miten ehdoton oon tällasten asioiden suhteen, mutta selkeesti on nyt pinna niin kireellä, ettei pysty enää hallitsemaan itteään. Ja kun asiasta "keskusteltiin" niin mies otti marttyyriasenteen (kuten aina) "miten voit edes ajatella, että satuttaisin omaa lastani!!". En aiemmin ajatellutkaan, mutta nythän se on jo satuttanu! Mutta mies tekee tän saman aina, yrittää kääntää asiat niin, että mulle tulee syyllinen olo kun edes kehtaan ajatellakin miehestä jotakin pahaa, vähättelee ja leimaa mut hulluks. Kuten tässäkin asiassa :(

Tänään ilmotin miehelle, että menee ylitöiks. Mies heti vastas epäillen, etten oo oikeesti edes töissä. Kun sitten tulin myöhään kotiin, mies odotti täynnä raivoa ja epäilyksiä. Alkoi syyttely ja raivoaminen, niin ala-arvosta ja halventavaa puhetta. Kielsi mua myöskin osallistumasta työpaikan pikkujouluihin, etten mene sinnekin "tarjoomaan" itteäni, kuten miehen mielestä teen töissä. Ja miehen mielestä hänellä ei oo muuta vaihtoehtoa kun epäillä mua, koska annan siihen aihetta mm. jäämällä pariks tunniks ylitöihin. Koti ei ole mulle turvapaikka niin kun kuuluisi olla, jatkuva pelko mistä mies keksii mua syyttää ja onko odottamassa syytösten kanssa kun tuun töistä kotiin. Ja poiskaan en pääse, kun on yhteinen talolaina. Tää miehen vainoharhasuus ja pinnan kiristyminen pahenee vaan koko ajan. Oon aivan neuvoton :(

Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Parisuhde, koti ja perhe > Pitkä liitto, eroajatuksia, vaikea rikkoa perhe

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa