Suoraan sisältöön
Tänään on maanantai 20.11.2017 klo . Onnea Jalmari, Jari | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 20.11.2017 klo 17.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 20.11.2017 klo 21.00
Teema: Avoin keskustelu.
EETU-chat: Tukea miehille ero-ongelmien käsittelyyn
EETU-chat liveryhmä miehille
Tulossa:
ti 21.11.2017 klo 17.30
Teema: Arki muistisairaan kanssa.
Perhehoitopulinat-chat perhehoitajina toimiville.
Perhehoitopulinat-chat perhehoitajina toimiville.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Parisuhde, koti ja perhe > Mitä mielipiteitä alastonkuvista

Mitä mielipiteitä alastonkuvista

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Parisuhde, koti ja perhe > Mitä mielipiteitä alastonkuvista, viestejä 13 kpl, sivu 3 / 3
Isabella0 22.03.2017 klo 08.42
Taisin kirjoittaa epäselvästi. Kuvien lähettäminen liittyi tähän pullukkaan naiseen, ei pettäminen. Tämä oli yksi esimerkki, mies puolusteli näin kun oli saanut tältä naiselta kuvia.
Kuvia oli myös vaihdeltu tämän naisen kanssa jonka sänkyyn mies lankesi.
Silloin nämä molemmat naiset asuivat useiden satojen kilometrien päässä.
Noin reilu vuosi sitten tämä toinen muutti samalle paikkakunnalle, mieheni oli ottanut naiseen sitten yhteyttä.

Syitä pettämiselle mies ei osaa sanoa, ainoastan vain sen että vika on hänessä, ei minussa. Hänen mielestään meillä meni suhteessa ihan hyvin
Jotenkin en vain usko tätä.
Olen tässä pohtinut paljon tunne puolen vaikutusta syrjähyppyyn.
Vaikeutta käsitellä tunne elämää, sillä väitän että se on suurin syy uskottomuuteen.

Kysymys kuuluukin että miten jatkossa?
Jos minun ja miehen tunne puoli eivät kohtaa, miten minun tule suhtautua asiaan? Kun en kestä sitä ettei ongelmista puhuta, mies ei ymmärrä millään asiaa vaikka vääntäisin rautalangasta.
Hän käyttäytyy välinpitämättömästi tai antaa sellaisen kuvan itsestään hänen tiedostomattaan, hän ei kertakaikkiaan ymmärrä jos minä kysyn häneltä miksi hän on niin välinpitämätön. Vastaus on vain "enhän ole, vien sinua syömään ulos, ulkomaille jne". Argh
Vasta riitelimme wc remontista, mies puhui minulle kuin idiootille, pahoitin mieleni ja poistuin tilanteesta. Mies jätti minut yksin koko illaksi, nukkuikin eri huoneessa. Minä odotin että hän tulisi puhumaan, lähestyisi minua jollain tasolla mutta ei, ei minkäänlaista empatiaa. Seuraavan päivän hän oli todella etäinen ja omissa oloissaan. Ei minkäänlaista vuorovaikutusta.
Tämä käytös mieheltä saa minut vain entistä vahvemmaksi ja periksiantamattomaksi.
Toki minä olisin omalta osaltani voinut lähestyä mutta olen tehnyt niin jo vuosia ja asiat ovat näinollen jääneet aina käsittelemättä.
Olen kyllästynyt ns aina "korjaamaan tilanteet" kun se kuuluisi miehelleni mikäli hän loukkaa minua.
NNyt kun itse olen hahmottanut tämän ns oongelman niin miten ihmeessä saan miehenkin sen tajuamaan, huoh.

Moderaattori on muokannut tätä viestiä 22.03.2017 08.54

polunkävijätär 23.03.2017 klo 15.23
En nyt oikein usko, että saat miestä tajuamaan yhtään mitään. Ei aikuiset ihmiset muutu. Alle 30-vuotiasta voi vielä vähän tuuppia ja kasvattaa, mutta sitä vanhempaa on ihan turha yrittää kasvattaa. Kommunikaatiotyyli (mykkäkoulu, etäisyyden otto, puhumattomuus, uhriutuminen "olenhan tehnyt sitä ja tätä"/"kaikki on minun syytäni") on opittu ja sisäistetty niin syvälle osaksi omaa persoonaa, ettei se tule ikinä ihmisellä muuttumaan. Ulkoisesti saattaa hetkeksi parantaa tapojaan, jos joku auktoriteetti sitä vaatii, mutta syvällistä muutosta ei tuossa tule tapahtumaan.
MIES79 23.03.2017 klo 15.26
Itselläni ei tulisi mieleenkään lähettää alastonkuvia. Sen sijaan kauniille naiselle hymy tai muutama kaunis sana( ehkä flirttailevasti), tulee useinkin kysymykseen. Kysymys on ennemminkin siitä että kokee itsensä halutuksi ja saa siitä mieli hyvää, periaatteessa asiana ehkä sama kuin naisten meikkaaminen, pettämisen kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Alaston kuvien lähettämisen suhteen sen sijaan voi olla kysymys jopa kohteen halventamisesta, tai vähintäänkin se osoittaa minkälainen on kunnioitusta toista kohtaan.

Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Parisuhde, koti ja perhe > Mitä mielipiteitä alastonkuvista

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa