Suoraan sisältöön
Tänään on keskiviikko 12.12.2018 klo . Onnea Tuovi | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Päivystys käynnissä!
Avaa Solmussa-chat!
Liveryhmät
Tulossa:
ke 12.12.2018 klo 18.00
Teema: Pelot.
Mieli Maasta Live masentuneille
Mieli Maasta Live
Tulossa:
ke 12.12.2018 klo 18.00
Teema: Virtuaaliglögit.
Minä ja syöpä -chat
Minä ja syöpä -chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Muisti ja muistisairaudet > Elämää muistisairaan kanssa

Elämää muistisairaan kanssa

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Muisti ja muistisairaudet > Elämää muistisairaan kanssa, viestejä 51 kpl, sivu 2 / 11
saloka 18.06.2018 klo 15.05
Isä oli päättäny aamulla et taksi tulee hakee hänet. Hän oli tuolin laittanu kuntoon ja itsensä. Oli joku muistikatkos tullu näköjään. Äiti oli saanut luopumaan ajatuksesta aamupalalla.

Torstaina isä pääsee mökkeilemään. Eihän se erinlaisempaa ole, mitä täällä kaupungis. Nyt hänellä on mökillä oma rollo, pääsee uloskin tutkailemaan kukkia.

Muuten menny ihan hyvin. Päivätoiminnasta on tullu positiivista palautetta. Isä saa kesän jälkeen jatkaa siellä, ja hän tykkää mennä sinne.

maaria5 18.06.2018 klo 20.50
Moro saloka :mflw kiva kun sä kirjoitat täällä. Olisi kyllä muuten hiljaista. Huomasitko noi uudet "sivut mitä oli ilmestynyt tänne? On omaisille ja sairastuneille omansa, ja taisi olla vielä jokaiselle diagnoosillekin omansa. Käyn pari kertaa pvässä vahtaamassa että sinne olisi eksynyt joku kohtalotoveri" , niin voisi vaihta ajatuksia. Olen huomannut että hirveesti tulee vihreitä kirjoitukseen välillä, mutta ei ehkä hirveesti haittaa.
Kiv kun sulla on mahdllisuus ulkoilla isän kanssa. ja viettää muutenkin aikaa nyt kun hän vielä muistaa. Sillenhän se menee, että välillä on parempi pvä muistinkin suhteen, ja toinen pvä taas ei muista juuri mtn.
Tulin juuri mökiltä tänään, ja ole n aika raato kunnossa, kuten yleensä sieltä palatssa. kun en osaa enkä älyä" huilata välillä ja katella vierestä kun mies ahkeroi munkin eestä :flw heippa taas. ttv maaria
saloka 21.06.2018 klo 06.49
Näin 2 unta isästä. Ekaa en muista, mut toisen muistan. Isä oli lähteny luvatta ja onneks olin ulkona ja huomasin. Sit vein hänet kotiinpäin, mut jotenki kahvila tuli siihen kuvaan. Sieltä piti ostaa mahottomasti kaikkee, ku isä käsillä niitä käsitteli. Sit ku piti hissiin mennä, sekin temppuili. Viereen tuli pyörätyoli-ihmeinen, annoimme sen mennä ekaks, ja heräsin.

Ahdistavaa tässä tekee, jos isä lähtee seikkailemaan. Silloin alku aikoina se lähti, mut ei enää. Mut mistä sitä tietää mitä sen aivoissa tapahtuu. Mulla on vielä puhelimessa isän mangeettitulokset. Siitä kuinka paljon tuhoo on infaktit ja tämä tehny jo.

Tänään isä pääsee jussii viettää mökille. Toivon et reissu menee hyvin. Vaikka huonoo säätä on luvattu. Tosin se ei isää haittaa,ku ei pirtistä ulos tuu.

maaria5 21.06.2018 klo 16.28
Moikka :flw Unet tahtoo joskus tehdä tepposia asioista, joita kovasti kelaa. Minä näen joskus ihan ikäänkuin varoitusunia ennen jotain tapahtumaa. Mukavaa ,kun isäsi pääsee mökille. Varmasti hän nauttii siellä olostaan sateisesta ilmasta huolimatta.Kun on vaan rakkaita läheisiä mukana
Hyvää juhannusta sinulle :mflw
saloka 25.06.2018 klo 17.14
Isällä oli suht ok:sti menny mökkireissu. Hän oli va ottanut la illalla to aamulääkkeet. Vaikka sisko oli luvannu hoitaa lääkkeet, oli saanu jonku päähänpiston et ottaa ite.

Jalat hänellä on hirveen turvonneet taas. Kohohoitoa ainakin suorittaa.

Ihan juttelutuulella oli, kun kävin tarkistuskäynnillä.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Muisti ja muistisairaudet > Elämää muistisairaan kanssa

Tule mukaan Poroelämään!

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa