Suoraan sisältöön
Tänään on lauantai 24.2.2018 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 26.2.2018 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 26.2.2018 klo 18.00
Teema: Mitä kuuluu parisuhteelle elämänmuutoksen jälkeen?
Vammautuneen vierellä - vertaistukichat aivovammautuneiden läheisille
Vammautuneen vierellä
Tulossa:
ma 26.2.2018 klo 18.00
Teema: Transihmisten ja sukupuoltaan pohtivien keskustelu.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 205 kpl, sivu 41 / 41
jaana6 21.02.2018 klo 16.25
Hei daaliankukka.
Tosiaan kiva kuulla kuulumisesi. Lääkärisi saisi painua kurssille takaisin. Tiedän että on
ihmisiä jotka huolittelevat ulkonäkönsä lääkärille mennessään. Itse en moisesta välitä,
mutta minulla on päähänpinttymä tahdikkuudesta lääkärillä ollessa, vaikka en siihen ole
aina itsekkään kyennyt. :love2
Musiikista tuli mieleeni että jos kuulen tutun kappaleen se harvoin loppuu soimasta
päässäni kuin lakkaan kuulemasta sitä enää. :love2
jaana6 22.02.2018 klo 21.11
Tämä päivä on mennyt menojansa. :love2 Olen tänään miettinyt kovin paljon sitä etten
polttaisi enää tupakoita, :love2 mutta taas illan tullen olin ostamassa tupakka askia. :love2
jaana6 22.02.2018 klo 21.17
Minulla oli jokin " piru " kannoillani kuin tulin kotiin illalla kaupasta, ostamasta tupakkaa.
Kuulin äänen että jokin käveli jäljessäni kuin katsoin taakseni en nähnyt ketään. :apua
Kävelin eteenpäin ja taas kuului askelten ääni, aivankuin jollain olisi ollut paperia kengän
pohjassa kuin se astui sille. Tarkistin kengän pohjani, mutta ei siellä ollut mitään. :apua
jaana6 23.02.2018 klo 04.31
Sielut ovat vähän eksyksissä tässä maailmassa, ne tulevat sisääni ja lähtevät toistensa
matkaan minusta pois, kuin toteavat minun olevan maho ämmä, näin aamuisin niitä on
tavallisesti vähän vähemmän, ja mietinkin minne markkinoille olen joutanut. :love2
Taustalta kuuluu hälinää, aivankuin olisi enemmänkin ihmisiä kokoontunut samaan :love2
paikkaan, eroitan myyntikojuja, ja ihmisiä, ilmapiiristäni kotonani. :love2
Onko tämä riivaa sitä? :love2
jaana6 23.02.2018 klo 09.31
Moraalisoiminen ei kuulu minun maailmaani, mutta istuinalani on toista mieltä. :apua
Koen jossainmäärin olevani mooraaliltani jatkuvassa seksuaalisessa puutostilassa. :apua
Johtuen siitä suuremmissamäärin etten kykene ajattelemaan asioita, tekemään huomioita,
ja unohdan kaikenlaista kesken lauseen, :apua ja olen odottamattoman tyhjäpäinen eli
tyhmä, ja joskus joku " huutaa pääni sisällä " mutta minulla on kaikuva pääkoppa eivätkä
äänet siellä paljoa häiritse.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa