Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kukaan ei tiedä, että kuulen ääniä...

Kukaan ei tiedä, että kuulen ääniä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kukaan ei tiedä, että kuulen ääniä..., viestejä 2 kpl, sivu 1 / 1
ReiskaK 15.10.2018 klo 17.27
Kuulin ääniä kuusi vuotta, mutta kukaan ei tiennyt sitä, vaikka olin psykiatrisessa hoidossa melkein koko tuon ajan. Sain diagnoosikseni harhaluuloisuushäiriön, johon aistiharhat eivät kuulu. Skitsofrenia-diagnoosin pelossa en uskaltanut koskaan mainita hoidossa kuuloharhoistani. Nyt olen ollut kuulematta ääniä pari vuotta, mutta pelkään, että ne palaavat uudelleen. On aika raskasta elää tällaisen salaisuuden kanssa. Olen syönyt neurolepteja pienellä annoksella harhaluuloisuushäiriöön, joten tiedän, etteivät ne auta kuuloharhoihin. Siksikään en ole kertonut asiasta hoidossa, koska pelkään, että lääkitystäni lisättäisiin. Onko täällä muita, jotka kuulevat ääniä kenenkään tietämättä asiasta mitään?
itku joka ilta 18.10.2018 klo 15.45
Millaisia ääniä kuulit? Itse kuulen myös ääniä ja pelkään välillä itseäni niiden takia. Tsemppiä! :love1

Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kukaan ei tiedä, että kuulen ääniä...

Tule mukaan Poroelämään!

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa