Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 445 kpl, sivu 89 / 89
jaanas 17.03.2019 klo 18.41
MIETIN OMIA HALUJANI! :love2
jaanas 19.03.2019 klo 07.34
Mietin omia halujani.
Tähän seksittömyyteeni liittyen olisi hyvä ymmärtää tämän olevan normaalitila minun elämässäni. Minulla ei ole seksuaalisia harrastuksia, enkä harjoita seksuaalisuuttani. :love2
jaanas 19.03.2019 klo 17.09
Mietin omia halujani.
Seksuaalisen kieltäytymisen lisäksi on muutakin elämää. Kuinka tulen toimeen muiden ihmisten kanssa ja onko minulla jotain vain yhteistä muiden ihmisten kanssa. :love2
Kuinka uskonto ja usko yhdistävät muiden ihmisten kanssa. :love2
Kuinka koulutus ja työt yhdistävät muiden ihmisten kanssa. :love2
jaanas 19.03.2019 klo 18.50
Mietin.
Mitä samankaltaista minussa on muiden kanssa. Asun yksin ja käyn vielä koulua. Kesällä se loppuu, ja alkaa kesäloma. Mitä sen jälkeen teen on hämärän peitossa. Käyn Tallinnan ristelyllä syntymäpäivänäni ja matinkylän rannalla juhannusta vastaanottamassa juhannuksena. Mitä muuta teen kesällä. :bd
jaanas 21.03.2019 klo 06.52
Madonna vain kaikuu korvissa vaikka ei ole musiikki päällä. Menneisyydestäni putkahtaa esiin LABA joka esittelee itsensä, silloin asuin Perkkaalla, en Karakalliossa eli Kartsissa. Sama juttu kuin kuka esittelee itsensä, kuin en asu enää siellä. Kamalan HENKILÖKOHTAISTA MUSIIKKIA. Johtuiko tämä musiikki siitä etten enää tanssinut niin paljon FIILIKSIÄNI, keitä nuo olivat? :yok

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa