Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 447 kpl, sivu 87 / 90
jaanas 14.03.2019 klo 09.11
Mietin.
Miksi ei mieleeni tullut että olen sisällä lämpimässä ja minulla on seuraa jonka kanssa voin harkita seksuaalista puolta? Miksi aava meren selkä kuin alaston vartalo, ja ranta ja viidakko kuin vastakkaista sukupuolta olisimme yhtä alastomina, ja villieläimet kuin itse seksuaalisuutemme. Juomassa kuin seksin harkinta. Kotona suomessa kuin
olisimme täällä. Kuulostaa paljon paremmalta. Ja yksinkertaisemmalta. :bd
jaanas 14.03.2019 klo 13.54
Mietin.
Miksi pysähdyn harkintaan ja vaihdan makuualkovin keittiöön kuin tulee puhe seksistä?
Miksi istun keittiöön miettimään seksiä? Juomaan jotain vettä tai kahvia? Seksin sijaan?
Miksi en painele viidakkooni ja heittäydy rantahietikolle kuuntelemaan laineiden tuloa
ja menoa auringon hyväillessä kehoani. Sillä sitä se seksuaalisuus minulle taitaa olla. :bd
jaanas 14.03.2019 klo 17.29
Hei.
Olen päässyt töihin, voin säästää rahaa, päästä ehkä matkustelemaan loppu vuodesta. :bd
jaanas 15.03.2019 klo 20.25
Mietin.
Nyt olen löytänyt sen langanpään jota kerimällä kaikki järjestyy. Ajatuksien potenttiaalisuuden tähden en ole kyennyt ajattelemaan ja käsittelemään asioitani enempää, kuin olen vain miettinyt vastakkaisen sukupuolen potenttiaalisuutta, enkä käsittänyt omansukupuoleni voivan olla potenttiaalinen. Järki tuntuu seisovan omalla sukupuolellanikin, eikä vain vastakkaisella sukupuolella, kuin potentiaalisuuden edessä. :huoh
jaanas 16.03.2019 klo 09.45
Mietin.
Sukupuoleni potenttiaalia enemmän suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen. :huoh
Muualla ilmenevä potenttiaalisuus suhteessa seuraavaaviin sukupolviin. :huoh

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa