Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 358 kpl, sivu 71 / 72
jaanas 03.01.2019 klo 19.14
Hei.
Nukuin Kisun kanssa päiväunia. Kisu on niin kiva kuin se tulee viereeni nukkumaan kuin menen sänkyyn. :love2
Sain taas Ongelman edunvalvonnastani. Saa nähdä kuinka tämä selviää. :love2 :apua
jaanas 04.01.2019 klo 09.16
Aamulla meni keittiön viemäri tukkoon ja piti soittaa huoltomies. :grr Kissaa vaivasi taas jokin, se alkoi oikeasti näykkiä käsivarttani. :grr Kissa vaivasi. :grr Se on niin herkkä sosiaalisille jännitteille. :grr Saa nähdä tuleeko huoltomies ennenkuin lähden leffaan ystäväni kanssa, katsomaan Maija Poppasta. :grr
jaanas 08.01.2019 klo 21.30
Hei.
Itsetutkiskeluni on tullut siihen tulokseen että en lepää tarpeeksi. Ajatuksissa kummittelevat kielikuvat siitä ettei minulla ole pikkusiskoa, eikä veljeä. Sekä isoveljeni avioliitto ja lapset. Joita en voinut tehdä itse nuoruudessani. :lvrs :love2
Tilanne on avoin kaikille kiinnostuneille ja se pitäisi ymmärtää salata. :lvrs :love2
jaanas 10.01.2019 klo 19.36
Haluaisin... :lvrs :love2
jaanas 17.01.2019 klo 20.09
Hei.
Alan suunnitella säästämistä lomamatkaa varten nyt kuin lopetin tupakanpolton kokonaan. :love2 Tarkoituksenani on säästää nyt niistä käyttövaroistani pikkuhiljaa
lomamatkan verran varoja, kuinka kauan siihen menee riippuu menoistani. :love2
Kävin kampaajalla. ja lottosin. :love2 Olen saanut käyttööni tietokoneen, ja vielä
tuntuu vähän oudolta käyttää tätä. :love2 Kisu vois hyvin, ja nukkuu, syö ja juo,
ja leikkii. :love2

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa