Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 215 kpl, sivu 43 / 43
maanvaiva 17.01.2019 klo 16.01
Kun täällä välillä käy kirjoittelemassa tukihenkilöitäkin, niin olisiko heillä tai jollakin muulla neuvo miten nyt saisin pois päästäni tämän "its take two to tango"?
Ahdistavaa, kun se soi kuin joku huono äänilevy päässäni.

Muutenkin ollut ahdistavaa Oulun vuoksi mutta vielä enempi Norjan lumivyöryjen. Itsekin olen samoilla seuduilla usein ollut. Odottelen tietoa, koska viimeinen uhri löydetään.

dahliakukka 18.01.2019 klo 13.16
Vielä yksi Norjan uhreista löytymättä, tai en ainakaan vielä huomannut uutisointia. Toivotaan, että löytävät. Se on omaisille hirveää aikaa, kun ei varmaan pysty surutyötä aloittamaan. Voimia toivon etsijöille ja omaisille.
Kauhean kylmä mukamas ulkona -17 mittarissa. Kai sitä on jo tottunut suht pieniin pakkasiin, että nyt sitten tuntuu, että palelee vaikka mitä laittaisi päälle.
Katteja en vie edes viltin sisällä kuistille, ottaa pian hengitykseen. Minullakin ottaa nämä pakkaset.
En minä kenellekkään traumoja halunnut kirjoituksellani luoda. OLivat vaan minun henkkoht ajatuksia. Pahoittelen, jos jäi soimaan korvaasi Maanvaiva.
Minulla on yksi tuttava, joka aina löytää jostakin toivoa..toivoin hänelle, että kun tulisi pian kevät, niin hän totesi, että ensi kuun jälkeenhän ollaan jo maaliskuulla. Pakkohan sitä oli hymyillä.
Pikkulinnut lentelee ikkunalaatikoihin, ihan ikkunalasin lähelle ja olen huomannut niiden oleskelevan havuissa. Varmaan lämmittelevät? Pakkohan niidenkin on keinoja keksiä kylmää vastaan. Olikohan se eilen vai mikä päivä, kun kymppiuutisten kevennyksenä näytettiin toista meidän pandoista..siellä veti onnellisena lumessa kuperkeikkaa kuperkeikan päälle..ei se eilen tainnut olla..eilenhän toimittaja katseli ihmisten talvikenkiä kevennyksessä.
Tiffany3 19.01.2019 klo 11.51
Kyllä lasten hyväksikäyttö ja raiskaus on niin vakava asia, ettei sitä voi olankohautuksella sivuuttaa ja lapsia syyllistää, kun aikuiset miehet näin toimivat. Lapsi on lapsi eikä tajua kaikkea sitä, mitä nämä härskit saalistajat voivat tehdä. Lapselle se voi vain olla seikkailu, ei sen kummempaa ja karu totuus paljastuu vasta myöhemmin. Me aikuisetkin teemme virheitä, lapset vielä enemmän ja pitäisi jokaisella olla sydäntä tämä tajuta.
dahliakukka 19.01.2019 klo 13.13
Onneksi meillä kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseemme, tietämättä kirjoittajan elämästä mitään, kun aivan kaikkea ei viitsi kirjoittaa.
Pakkaset vaan jatkuu. Taitaa jatkua ensi viikollekkin? Luonnon eläimille se on rankkaa.
Meillä on pihapiirissä sapuskalla reilu 30 pikkulinnun parvi. Talitinttejä, keltasirkkuja, sinitiaisia, hömötiaisia ja en ole varma mitä ne pikkurillin kokoiset linnut ovat? Ja mahtuu joukkoon kaksi tikkaa, mustarastas ja orava. Ihanaa seurata niitä ikkunasta. Jaksavat lennellä vaikka kuinka pahoja asioita maailma täynnä.
Pikkuisen minulla paha mieli, kun tuntuu kuin minua syyllistettäisiin oman mielipiteen sanomisesta. En minäkään ole kenenkään mielipdettä jyrännyt vaikka kuinka eri mieltä olisin.
Pitäisi selvittää pitääkä auto katsastuttaa tänä vuonna? Varmaan lukee viime vuoden papereissa. Minulla ihana autokorjaamo huolsi auton ja käytti katsastuksessa viime vuonna. Kyllä arvostan tuollaista palvelua, koska tunnen olevani heikoilla noissa paikoissa.
Olisikohan nuo pikkiriikkiset urpiaisia?
Leijona55 19.01.2019 klo 14.53
Maanvaivalle tiedoksi

Lumivyörö uhrin etsinnät jatkuvat tänään.

linkki

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 |
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa