Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 243 kpl, sivu 47 / 49
dahliakukka 08.02.2019 klo 12.58
Eilen posti toi aivan järkyttävän ison kuoren lukemista. Biopankilta. Jostakin tutkimuksesta, jossa kuulemma olen ollut osana? Asiahan on niin, etten taatusti ole antanut suostumusta moiseen, eivätkä omaisetkaan. Aika sopii siihen, kun olin koomassa sairaalassa. Kuinka sillon olisin voinut antaa suostumusta? Aika epäeettistä moinen ja aion vaatia selvityksen, kuka on minut moiseen ilmoittanut ilman lupaani ja kun asia selviää minulle n 6v tapahtuneesta. Koen sen loukkaavan ihmisarvoani.
dahliakukka 08.02.2019 klo 13.06
...ja kun koittaa soitella asioista, niin henkilö ei ota vastaan puheluita, joka voisi asiasta tietää. Kaikki se tapahtunut paska alkoi taas kaatua niskaan ja sitä miettii, mitä muuta en tapahtuneista tiedä? Ja saanko koskaan tietää. Minulle jo kirurgi valehteli päin naamaa, kun olin tehohoidon jälkiseurantapkl vuosia sitten. En osannut kysyä asiasta, niin se iso asia jätettiin sanomatta. Kun kävin seuraavan kerran ja osasin kysyä(tukihenkilöni oli mukana kuulemassa)niin se asia löytyi helposti tiedoistani. Hemmetti, kuinka tässä voi edes kuvitella toipuvansa, kun aina tulee jotakin uutta. Tämä tutkimuksen aihe oli aivan uutta minulle ja herätti kauhun..
dahliakukka 11.02.2019 klo 13.03
Huonosti alkoi viikko, kun apteekkiin meni 200e. Ja ihan vaan peruslääkkeitäni, sitten on muutama näitä, joihin ei Kela korvaa, vaikka ovat minulle pakollisia syödä.
Tiet on aika huonossa kunnossa, kun ei kunnolla aurata ja tulee sellaisia raiteita, joissa saa varoa, ettei ole ojassa kohta ja teiden päässä taas auran jättämät lumikinokset, joihin meinaa jäädä kiinni. Ei uskalla vauhdilla mennä, kun etuosa aika matala autossa, jos onkin kovaa jäätä alla. Onneksi ei vielä ole peilijäällä tiet, mutta varmaan kohta.
Ei tullut Lotosta pottia, vaikka pyysin ärrällä tyttöä laittamaan NE OIKEAT numerot.. Oli kattien kanssa jo vaikka mitä suunnitelmia, millä mällätään rahat, juu.
En ole saanut mitään vastauksia siihen kirjeeseen mistä nousi pahoja muistoja. Haluaisin asian selvittää ja toivottavasti sitten jättää taakseni ja unohtaa.
dahliakukka 11.02.2019 klo 13.27
Juuri valitin huonoisti auratuista teistä, niin tuli oikein massiivisen kokoinen aura ja vielä pikkuinen traktori perässä. Nyt on taas ajoluiskan päässä polveen saakka oleva lumikinos, joka pitäisi lähteä nakkomaan pois, ennen kuin jäätyy siihen.
Iltapäivälehdessä oli hellyttävä video Korkeasaaren karhuista, jotka olivat heränneet talviunilta ja painivat lumessa ja heittivät kuperkeikkaa. Aivan kateeksi käy tuo heidän into lumeen.
Itse jos kaadun hankeen niin siellähän makaan, ylös en pääse näillä vammoilla.
Juuso karhu taitaa nukkua vielä, sen verran pohjisenmassa asustelee.
dahliakukka 12.02.2019 klo 13.14
Taivas oli taas enkeliä vailla. R.I :P Olli.
Surullista. Niin on ihmisen elo arvaamatonta, koskaan ei tiedä milloin poimitaan. Jättää suuren aukon musiikkiartistien keskuuteen, jota kukaan ei täytä.
Olen jatkanut asiani kaivamista ja päänsärky vaan pahenee. Saa nähdä tuleeko nyt vastauksia.
Kaunis ilma ulkona, aurinkokin paistaa, mutta sen verran pakkasta, etten vie katteja. Ovat kuitenkin sisäkissoja. Jospa se lämpenee viikonloppua kohti, niin kuin säätyypit lupaili. Eikun bikinit päälle ja baanalle, vitsi...

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa