Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 215 kpl, sivu 41 / 43
dahliakukka 03.01.2019 klo 12.57
Hei pikkuponi! Minulle, ihan maallikkona tuli ensinmäiseksi mieleen, että hyvin selkeästi kirjoitat tilanteestasi ja olostasi, eli on sitä jotakin valoa olemassa. Älä luovuta! Ollaan kevättä kohden menossa, näin haluan itselleni vakuuttaa, vaikka -20 ei kauhean keväältä tunnu. Jotenkin itselle joulusta ja uudesta vuodesta selviäminen antaa virtaa mittariin. Halaus sinulle ja mukavaa, kun kirjoitit tänne kuulumisiasi. Täällä, ei koskaan ole yksin. :bd
dahliakukka 05.01.2019 klo 13.11
Kannatti ostaa se kaurapussi, kun on sen myötä ilmestynyt keltasirkkuja ruokintapaikalle. Ihanaa katsella niiden touhuja. Katit ei yhtään kiinnostu linnuista, sääli.
Komea tikka on parina päivänä ollut rasvapötköä takomassa. Pitää jossain lähistöllä aikakoista päristystä, kuin keväällä konsanaan. Taitaa olla reviirikiistoja, kun toinenkin tikka maisemissa.
Yöllä oli rusakko/uskoakseni ei jänis, kun niin isot hyppelyjäljet..käynyt takakuistilla. Siinä on muutama omppupuu, kunhan ei olisi niitä nautiskellut. Juhannusruusun luona on joka talvi myös jälkiä. En ymmärrä, kuinka niin piikkistä syövät. Oli se yllätys uutisissa, että hevoset syövät joulukuusia. Saavat niistä jotakin, nyt en muista mitä se hevosten omistaja mainitsi..
Minulle nämä lintuset ulkona antavat terapiaa, uskon, että sirkuttavat keväällä kauniisti, kun muistavat mistä sai ruokaa.
dahliakukka 08.01.2019 klo 13.51
Tänään tunsin taas todella konkreettisesti sen, että olallani istuu suojelusenkeli. Olin kahden minuutin päässä siitä, että olisi voinut henki lähteä. En yleensä ole siinä aikoihin asioilla, mutta nyt oli tk-käynti, joka myöhästytti normaalia aikatauluani. Siinä varmaan säästyi se tarvittava aika. Onneksi kenellekkään ei sattunut mitään muuta, kuin varmaan säikähdys.
Olen vankalla antibioottikuurilla viikon, saas nähdä kuinka vatsa suhtautuu asiaan.
dahliakukka 11.01.2019 klo 13.20
Päätin kannattaa kotikaupunkini tarjouksia ja ostin pari säkkiä kissojen pisuhiekkaa ja ison säkin/sekoitus siemeniä ja pähkinää linnuille. Oli niin hyvä palvelu, että autoon saakka kaikki kannettiin. Muistin kauniisti kiittää. Tuollainen on iso boonus tälläiselle ei niin hyvin liikkuvalle. Kaupassa tuli kauhea yskänkohtaus/kun ne paistaa siellä kanaa ja jotakin lihaa..se menee minulla heti henkeen. OLi astmapiippu mukana, kuten aina, mutta ei se auta. Kauppias tuli vesimukin kanssa hätiin. Se kosketti myös syvälle. Silloin sitä aina tajuaa mikä rikkaus on asua pienessä kaupungissa. Isoissa kaupungeissa ei ehditä keskittyä yksilöön, kun on niin paljon väkeä.
Kauheita tuulenpuuskia ulkona, kunhan ei sähköt mene. Ja tiet taas liukkaita, kun ollaan plussan puolella. Masterpiece ei halua ulkoilla, mutta Heavenley nautti, kun vedin tuolia hiukka pois aukosta, ettei tuuli käynyt korviin.
Niin, saas tässä nähdä joudunko siemenkuurille ja pissin hiekkaan, jos ei kelpaakkaan.
Ja hei, saas nähdä hakeeko Äijä-koira toisen Venlan tänään. Soisin Äijälle, on hän niin symppis. :bd
dahliakukka 13.01.2019 klo 12.41
Hyvä ÄIJÄ!!!!! Onnea karvanaamalle Venlasta.
Toivottavasti olen nyt ymmärtänyt kiihtyneenä väärin, koska asia niin minua vaivaa vuosienkin jälkeen: eli tarjotaanko kenelle vaan Oulussa kriisiterapiaa tapahtuneiden takia??? Ymmärrän toki kuinka kauheasta asiasta on kyse, mutta taas kerran MASSOILLE tarjotaan kriisiterapiaa, joita asia ei edes henkilökohtaisesti kosketa...Todella toivon ymmärtäneeni väärin tuon.
Minussa se herätti taas katkeruuden, kuinka juuri Oulussa ei edes tarjottu apua, niille joille annettiin suht rankka ennuste. Hyvästelkää, se ei selviä. Minä en pääse ylitse tuosta asiasta, se on minusta niin törkeä laiminlyönti. Ja nyt aina, kun jotakin pahaa tapahtuu on sitä kriisiterapiaa tarjolla kaikille halukkaille. Entä ne vanhapolven ihmiset, jotka oli liian shokissa sitä kysyäkseen? Jotka olivat kasvaneet joutuen aina vaan itsestään hulehtimaan.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa