Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.2.2019 klo . Onnea Tuulikki, Tuuli, Tuulia, Hilda | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Riittämättömyys...

Riittämättömyys...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Riittämättömyys..., viestejä 149 kpl, sivu 30 / 30
jaanas 20.02.2019 klo 08.41
Hei JP.
Koin monia vuosia kaunaa ja vihaa isääni kohtaan sen tähden miten hän kohteli minua. Nykyään olen jopa kyennyt antamaan anteeksi joitain asioita, mutta vielä minä olen välillä äkäinen heidän haudallensa, siis vanhempieni. On asioita joita on lapsena vaikeata sulattaa, ne menevät vain ylitse ymmärryskyvyn, kuten se etten kyennyt salaisuuksiini, vain ne olivat kaikkien perheenjäsenten tiedossa, isäni ryypättyä salaisuudet pois elämästäni. :bd
jaanas 20.02.2019 klo 17.55
Mitä varten kuluttaa itseänsä turhanpäiväisiin " Vihan tunteisiin " kuin voisi antaa anteeksi ja unohtaa. Mennyt on mennyttä, eikä se koskaan palaa. :lvrs
Muistan kuitenkin kuinka paljon " Vihaa minussa oli " kuin harkitsin kaikessa rauhassa puukottavani " Isääni "
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 21.02.2019 08.03
jaanas 21.02.2019 klo 12.22
Käsitän ettei sellaista kuitenkaan tapahtunut. Olin vain fiilistellyt faijani viinapullot ja sydänsairaudet, mutta olihan se ihan liikaa minulle. :apua
jaanas 21.02.2019 klo 18.32
Tässä talossa asuu yksi nuori mies joka ottaa välillä aika paljon alkoholia ja jotain muuta, joka tapauksessa hän unohti kerran kissansa rappuun, ja minä otin sen talteen minun luokseni. Laitoin ilmoitustaululle ilmoituksen että on löydetty kissa, omistaja voi tulla kyselemään sitä minun osoitteestani. Tuo nuori mies tuli nolona krapulassa kyselemään kissaansa. Siitä seurasi että joka kerta kuin hän on kännissä, hän minut nähdessänsä muistaa kuinka minä pelastin hänen kissansa. Hän oli kertonut äidillensä siitä, ja hänen äitinsä sanoi minulle kerran että ai niin sinä pelastit meidän kissan. :love2
Kävin äsken postilaatikolla viemässä postikortteja, ja matkalla juttelin yhden tässä talossa asuvan pariskunnan kanssa. Luulivat etten tiedä millä bussilla minä pääsen perille. :love2
Nuo postikortit matkustavat ulkomaille asti, lähtevät huomenna matkaan. Välillä on kiva lähettää monta postikorttia kerralla, ja aina on toivoa että niitä myös itse saisi. :love2
Tänään on ollut ihan onnistunut päivä. :love2

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Riittämättömyys...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa