Suoraan sisältöön
Tänään on lauantai 23.6.2018 klo . Onnea Aatto, Aatu, Aadolf | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.6.2018 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.6.2018 klo 18.00
Teema: Transihmisten ja sukupuoltaan pohtivien keskustelu.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ti 26.6.2018 klo 18.00
Teema: Elämänkatsomuksellinen ja hengellinen keskustelu.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Mun pitäis luovuttaa, kun kaikilla jo silmät verestää...

Mun pitäis luovuttaa, kun kaikilla jo silmät verestää...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Mun pitäis luovuttaa, kun kaikilla jo silmät verestää..., viestejä 328 kpl, sivu 66 / 66
Tammyka 19.06.2018 klo 08.54
Mustavaris koeta antaa mahdollisuus sille uudelle sairaanhoitajalle. Sinä olet haastava tapaus ja hänkin on ehkä neuvoton miten toimia nyt. Paras tilan
ne tietenkin olisi,että voisi valita itse työntekijän ja jonka kanssa synkkaa,mutta ei kai se ole mahdollista kuin yksityispuolella.
Tärkeintä on,että saat apua ja olet nyt yhteistyökykyinen.Muuten tilanne pitkittyy ja se ei palvele kenenkään etua. Sinulla on lapsi ja eläimet vastuullasi. Heidänkin vuoksi on yritettävä.

mustavaris 20.06.2018 klo 22.44
Kiitos teille. Arvostan tosi paljon sitä, että jaksatte ajatella tätä mun elämää. Olen niin älyttömän yksin.

Tänään sanoinkin lapselle, että ihan kuin me oltais ainoat ihmiset maailmassa. Tuuli suhisee puissa ja joen vesi kimmeltää, matonpesupaikalla ei mummon mummoa, no huoltomiehen näimme leikkaamassa näitä rivitalojen pihanurmikoita, tosiaan.

Koiran harjaaminen on terapeuttista. Siitä lähtee talvikarvaa. Harjaan ja harjaan ja harjaan, nypin sitä kuin kasvimaata, onhan siinä pinta-alaa. Se rauhoittaa ja kun siihen hommaan uppoaa, muu maailma häviää. Ahdistus ei mahdu siihen eikä pahat asiat. Harjaaminen on mekaaninen ja tuttu liike, mun elämässä on ollut 11 omaa hevosta, alitajunta varmasti hoitaa mua hyvillä, tutuilla ja vahvoilla tunteilla, joita en tietoisesti pysty nyt tavoittamaan.

Siksi harjaan joka päivä, aamupäivisin, omalla hiusharjalla tai matonpesujuuriharjalla, ei ole muitakaan harjoja. Aurinko paistaa ja minä harjaan, koira makaa kyljellään ja vaihtaa asentoa, harjaan puoli tuntia, tunnin, en tiedä, ei ole kelloa.

Hevosten karvat saivat lentää taivaan tuuliin, lintujen pesiin, pelloille. Nyt kerään kaikki karvat ja vien niitä roskiin puoli ämpärillistä tai enemmänkin, kerrallaan. Etteivät lennä naapureiden pihoihin tai terassikalusteisiin. Ettei kukaan pääse sanomaan, että se hullu ämmä harjaa sitä koiraansa koko ajan, tukehdutaan vielä niihin karvoihin. Niitä helvetin karvoja kun on koko maailma täynnä.

Eikä se psyk sh sitten laittanut mulle mitään sähköpostia, vaikka lupasi laittavansa tänään puhuttuaan lääkärin kanssa mun asioista. Ei se vissiin ollut niin tärkeetä. Varmaan jo loma mielessä niin pikkujutut unohtuu. Ihan sama, mitään väliä, haistakoon paskan.

mustavaris 22.06.2018 klo 23.11
Kammottava juhannus. Taas mennyt kaksi päivää, ettei mitään muita ihmiskontakteja kuin lapsi. Näennäisesti hänellä on ihan mukavaa. Vaikka on myrskyisää, täällä paistoi aamulla aurinko ja poljettiin rantaan. Loppupäivä katottu netflixiä ja kökötetty samassa kasassa koirien ja kissan kanssa. Oon ottanut opamoxia vastoin lääkärin määräystä. Mutta tää on lähes kestämättömän epänormaalia. Maailmassa ei ole muita kuin me ja kaikki vastuu on mulla, vaikka en meinaa jaksaa sitä.

Nyt makaan täällä lattialla, tuulee niin, että ikkuna natisee, katson puita, jotka taipuvat tuulenpuuskissa. Pelottaa, että kohta illat pimenevät, mitä meille sitten tapahtuu. Puhelimesta on ollut monta päivää jo puheaika loppu ja akku tyhjä. Helpottaa, eipä tarvii oottaa sen soivan , koska ei siihen kukaan edes soittaisi. Olen piilossa täällä ja on helpompaa olla kuin ei olisikaan.

Oon aina ollut kesäihminen, rakastanut aurinkoa ja ulkoilmaa, sateessakin, Nyt sanon jotain, mitä en koskaan olisi uskaltanut ennen edes kuvitella ajattelevanikaan. OLEN VÄSYNYT KESÄÄN. En tiedä, mitä se oikeasti tarkoittaa ja mitä oikeasti haluan sillä sanoa, mutta kyllä, olen väsynyt kesään ja siihen, että haluaisin elää sitä vahvasti ja täysillä niin kuin ennen, mutta en osaa, jaksa enkä halua enää,

Kun tuulee, tapahtuu jotain. En ole niin yksin, kun puut taipuvat tuulen voimasta ja katson sitä ja on juhannusyö, helvetti.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Mun pitäis luovuttaa, kun kaikilla jo silmät verestää...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa