Suoraan sisältöön
Tänään on maanantai 21.8.2017 klo . Onnea Soini, Veini | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.8.2017 klo 17.00
Liveryhmät
Tulossa:
ti 22.8.2017 klo 18.00
Teema: Avoin keskustelu.
Puhetta - keskustelua ja tietoa kielellisestä erityisvaikeudesta.
Puhetta-chat, Aivoliitto ry.
Tulossa:
ke 23.8.2017 klo 18.00
Teema: Millaista elämä on masentuneena?
Mieli Maasta Live masentuneille
Mieli Maasta Live
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
STM tukee Veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Läsnäolemisen vaikeus

Läsnäolemisen vaikeus

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Läsnäolemisen vaikeus, viestejä 218 kpl, sivu 44 / 44
Sakira 18.08.2017 klo 14.47
Heippa kaikille!

Mä voin hieman paremmin. Oon saanut nukuttuakin. Lääkkeitä on vähän pienennetty niin tuntuu taas ihmiseltä. Taisivat ensin vähän ylilyödä. Maanantaina pääsen kotiin ja huomenna pääsen lomille. Ahdistus ei oo poistunut ja välillä on vieläkin pahaolo ja paino yhä laskusuunnassa. Mutta se korjaantuu kun pääsen kotiin. Toivon ainakin niin.

Mollyan koska sä pääset pois sairaalasta. Toivon niin että vointi sitten paranisi.

Hienoa kun ootte keräileet marjoja. Mustikoita munkin tekis mieli. Jos huomenna kävis metsässä. Äiti tulee hakemaan mut kotiin jos mentäisiin yhdessä Marjaana.

Äiti vie mut huomenna syömään johonkin. Toivottavasti poikakin lähtis mukaan.

Onneksi en oo enää lääkekoomassa.

Mollyan 18.08.2017 klo 15.45
Hei Sakira ja muut! En tiedä koska pääsen kotiin,kun tiputuskin vielä. Toivottavasti kuitenkin jo ensi viikolla. Hyvä Sakira kun olet jo paremmassa kunnossa. Sairaalareissu taisi olla hyvä ratkaisu kuitenkin. Ei sitä aina tiedä mitä elämä tuo eteen. Kaikesta voi kyllä selviytyäkin. Hyvä kun äitisi on mukana tässä toipilasvaiheessa. Läheisillä on uskomattoman suuri vaikutus,kun on vaikea tilanne. Voimia sulle!
Sakira 19.08.2017 klo 18.27
Mä oon kotona. Mieliala vaihtelee katosta lattiaan. Välillä mietin kaikkea kivaa tekemistä ja mustikassakin kävin. Ja välillä mietin miten helppoa mulle olis tyhjentää tenox purkki ja mennä nukkumaan. No toisille se ei ois helppoa mutta jos ajattelisin vaan iteäni. Ja tää olo on vaan mussa ittessäni.

Raha on niin filaalissa kuin vaan voi. Tossa pyörittelen noita laskuja ja mietin että minkä vois jättää maksamatta että saataisiin ruokaa, Laskuja on vielä noin kolmesataa niin kuukausi pitäisi tulla toimeen sadalla eurolla. Mä ehkä ilman bensakuluja, lääkkeitä ja poikaa selviäisinkin mutta nyt tuntuu niin pahalta että naurattaa. Menee yli sietokyvyn. Ei voi ruveta itkemään. Oon siis lähes hysteerinen. Pitäis varmaan soittaa osastolle mutta en oikein uskalla.

Huomenna sitten velä takaisin osastolle ja maanantaina varmaan sitten kotiin. Kait ne mut sitten jo kotiuttaakin. Ja ehkä on jo sen aikakin koska muuten mä kohta alan siellä neuvomaan miten sitä työtä pitäis tehdä. No onneksi mulle on sattunut parhaat hoitajat.

Hyvää vointia kaikille ja varsinkin sulle Mollyan puheltelen tervehdyksen tuulia. Ja samoin kaikille muillekkin ja kiva kun käytte ees lukemassa. Kommentitkin on aina niin ilahduttavia. Voi olla että sairaalareissulla multa jäi jotain huomaamattakin mutta luen tarkemmin kunhan vointi tästä nyt tasoittuisi.
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 19.08.2017 18.46

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Läsnäolemisen vaikeus

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa