Suoraan sisältöön
Tänään on tiistai 16.10.2018 klo . Onnea Sirkka, Sirkku | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ke 17.10.2018 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ke 17.10.2018 klo 18.00
Teema: Yleistä keskustelua nuorille.
Saapas-chat.
Saapas-chat nuorille.
Tulossa:
ke 17.10.2018 klo 18.00
Teema: Sinuiksi-chat karismaattisesta kristinuskosta.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Mitä mulle kuuluu?

Mitä mulle kuuluu?

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Mitä mulle kuuluu?, viestejä 770 kpl, sivu 154 / 154
jaanas 14.10.2018 klo 18.10
Hei soroppi.
Saitko jo olla hiljaa yksiksesi? Tilanteesi kuulosti rasittavan koomiselta, kuinka sinulle järjestetään ohjelmaa jota et kaipaa. :lvrs Oletko kuullut poikaystävästäsi mitään? :lvrs
soroppi 14.10.2018 klo 22.22
Olen saanut olla omissa oloissani mutta ahdistus ja ärsytys ei ole helpottanut. Yöstä selvisin ilman Oxaminia, mutta päivästä en taida selvitä. Käyn nyt kuitenkin vielä ulkona ensin.

Mietin aamulla mikä mun ongelma noiden lääkkeiden syömisen kanssa on. Ehkä miellän ne jotenkin dopingiksi - kun tiedän että joitakin aineita voidaan käyttää suorituskykyä parantamaan, minun on vaikeaa tehdä eroa sen ja kanssa että käyttäisi lääkkeitä ylläpitämään normaalia suorituskykyä(*). Ja koska nämä asiat menevät jotenkin sekaisin mielessäni, ja tunnen olevani ihan erityisen huono ihminen, tuntuisi ihan erityisen rikolliselta käyttää lääkettä joka saattaisi helpottaa olemista.

(*) Vaikka sen pitäisi olla ihan ok! Jos jalka on poikki siihen laitetaan mieluummin kipsi ja käytetään keppejä kuin syyllistetään että voi voi, onpas huono ihminen kun ei pysty liikkumaan omin jaloin.

soroppi 15.10.2018 klo 01.03
Nyt on jo paljon rauhallisempi olo, otin Oxaminin puolisentoista tuntia sitten. Samalla join kupillisen kahvia ja söin palan eilisiltä kutsuilta jäänyttä kurpitsakakkua. Soittelin toisen poikaystävän kanssa eilen ja tänään - tosin tänään olin siinä vaiheessa vielä niin levottomalla ja antisosiaalisella tuulella että en jaksanut jäädä puhelimeen odottelemaan, kun hän rupesi puuhaamaan jotain kiireelliseltä tuntuvaa työasiaa. Ei ole kivaa aina jäädä toiseksi, vaikka kieltämättä en varmasti itsekään ollut kaikkein vilkkainta ja huomioivinta seuraa. Toinen poikaystävä on tämän viikonlopun kotiseudullaan sukuloimassa, olemme viestitelleet mutta soittelu tuskin onnistuu ennen kuin joskus ensi viikolla.

Ehkä voisin paistaa iltapalaksi esipaistetun patongin, samalla kun katson Areenasta jotain sarjaa. Tarjontaa rajoittaa se että maarajoitusten takia useita ohjelmia ei näytetä, kun ip-osoitteestani näkee etten ole Suomessa, mutta aikaisemmin katsomieni perusteella kyllä sieltä jotain pitäisi näkyä.

Rauhallista iltaa ja hyvää yötä ihmiset, millä aikavyöhykkeellä sitten olettekaan.

jaanas 16.10.2018 klo 09.53
Hei soroppi.
Kiva kuulla sinusta. Muista ottaa lääkkeesi, jos niitä tarvitset. :lvrs
Ei ollut kiva kuulla ettet oikein tunne olevasi sosiaalinen, mutta ymmärrän ettei aina jaksa. Sinun pitää panostaa yö-uniin. :lvrs että jaksat paremmin.
saloka 16.10.2018 klo 13.16
Luikertelin lukemaan kuulumiset. En va jaksais mennä tekee kotitöitä.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Mitä mulle kuuluu?

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa