Suoraan sisältöön
Tänään on tiistai 28.3.2017 klo . Onnea Armas | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ke 29.3.2017 klo 17.00
Liveryhmät
Tulossa:
ke 29.3.2017 klo 18.00
Teema: Keskustelua mielen sisäisistä äänistä.
Moniääniset Liveryhmä
Moniääniset Liveryhmä
Tulossa:
ke 29.3.2017 klo 18.00
Teema: Avoin keskustelu.
Puhetta - keskustelua ja tietoa kielellisestä erityisvaikeudesta.
Puhetta-chat, Aivoliitto ry.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
STM tukee Veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Sosiaalisten tilanteiden pelko

Sosiaalisten tilanteiden pelko

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Sosiaalisten tilanteiden pelko, viestejä 630 kpl, sivu 126 / 126
cherrie 25.03.2017 klo 12.11
Pelästynyt, minunkaan mielestäni sillä ei ihmisarvoa mitata onko työtön vai ei. :( Mutta silti ne jotkut halveksivat työttömiä.. Musta se on inhottavaa, ja itselle on tosi kova paikka kun ihmetellään että no jokos olet töissä ja voivoi , etköhän jostain niitä töitä saa.. Mulla vielä paha, kun olen sellaisella alalla, että varmasti ois jotain töitä ollut jos niitä olisin halunnut.. Aina on vähintään "keikkahommia".. Mutta en vain kertakaikkisesti tunne pystyväni niihin.. En vielä.. :( Enkä mä tälläisiä voi selittää sukulaisille tai kenellekään että mulla on sosiaalista fobiaa joka nyt sattuu olemaan pahana.... Tuntuu kammottavalta, kun kummastelevat että en ole muka vielä työllistynyt... Sen takia tekisi mieli valehdella... Että olisin jotain saanut.. Jotkut sentään ymmärtävät olla kyselemättä, kauheinta on olla kahvipöydässä ja joku kysyy kaikkien kuullen että "mites työt"... Yritä siinä sitten änkyttää :( Tosiaan kohta pitäisi lähteä sinne sukulaisiin ja en tiedä miten selviän siitä reissusta.. Ei viitsi oikein peruakkaan, mieheni kanssa on muutenkin aina riitaa, kun en haluakkaan lähteä... Sanokaa miten selviän..
Tiedän jo varmuudella että utelevat.. Joskus yritän pitää "langat" omissa käsissä, ja yritän väkisin kehitellä jotain keskustelua, ettei vahingossakaan kukaan utelisi minusta. :( Mutta arvatkaas miten raskasta tuollainen "keskustelun" ylläpitäminenkin on tälläiselle foobikolle..
Pelästynyt, ootko yrittänyt silmäillä jotain osa-aika työtä? Ihan varmasti tosi raskasta hypätä yhtäkkiä tuollaiseen kokopäivätyöhön. :(
Pelästynyt 27.03.2017 klo 15.07
Heips! Cherrie: Olen katsellut sellaisia osa-aikaisiakin paikkoja muttei ole vielä kiinnostavaan sattunut kohdalle. Olisin kyllä valmis vaihtamaan osa-aika työhön tämän nykyisen milloin vaan.

Voin uskoa kuinka vaikeaa on yritää pitää keskustelua yllä, olen itse siinä tosi huono. Mieluiten ehkä vähän jopa vetäydy pois keskusteluista kun että osallistuisin niihin, koen itseni jotenkin "tyhmäksi" niissä. Joko te kävitte siellä vierailulla vai oletteko menossa? Jos kävitte niin miten sujui? Älä anna toisten saada sinua tuntemaan huonommaksi tämän työttömyys asian kanssa. Sanot vaan että tilanne on tämä ja se ei ole ongelma teidän perheessä piste.

Minä uskallauiduin tänään kampaajalle, nyt on uusi lookki :D Meni suht kivuttomasti, meinasin vähän paniikkia välillä pukata mutta sanotaanko näin että huonomminkin olisi voinut mennä.

Mailis 27.03.2017 klo 16.51
Olitko Cherrie jo sukulaisissa?

Mun tulee aina mieleen että olisiko asiat toisin jos olisin tullut kuulluksi ja vakavasti otetuksi aikoinaan koulumaailmaan asioissa ja niistä johtuvissa vakavissa ongelmissa.

Älkää vaan sanoko että avun saanti on puhelahjoista tai kovista taustajoukoista kiinni!?

Jossain keskustelupaikoissa ollaan ystävällisiä ja kunnioittavia. Mutta mistä se johtuu että julkisessa terveydenhuollossa ei olla vielä opittu käytöstapoja kunnioituksesta puhumattakaan!?

Ihmiset hoidetaan liukuhihnalta ja ei oteta vakavasti ennen kuin on pää kainalossa ja henki lähdössä.

Nää on tähänastisen elämäni suurimmat kokemani vääryydet. Toisinsanoen verovaroille ei saa vastinetta. :(

Delffi 27.03.2017 klo 18.01
Ois pitänyt perua eilen tunti, ku ei yhtää huvittais mennä tallille.. mut pakko mennä ku muuten joutuisi maksaan tyhjästä..

No, saa nähä miten tänää nyt sit tallilla menee..

Rehellisesti sanoen, tallilla ois mukavampaa jos yks tallikaveri ois myös siellä, mut hänellä on valitettavasti töitä..

cherrie 27.03.2017 klo 20.43
Reissussa ollaan vieläkin... Kirjoitan nyt puhelimen kautta lyhyesti . Ihan OK mennyt, toki voisi mennä paremminkin. Propralia joutunut ottamaan, ilmeisesti liian pienellä annostuksella kun pientä käsien tärinää oli pöydän ääressä, onneksi kuitenkin oli hallittavissa .... kotiin tässä jo toivoisi pääsevän mutta kärsitään nyt ..

Ottaa kyllä voimille henkisesti, muutenkin toisten kotona hankalaa olla, ja passattavana.. välillä tuntuu ulkopuoliselta olo kun tekisi mieli sanoa johonkin asiaan jotain, mutta sitten en viitsikään... Välillä oikein itseäkin ärsyttää kun tekisi mieli jotain sanoa mutta ei.. ja etteivät muut saisi kuvaa että olen jotenkin ylimielinen jos en jotain kommentoi ja kun olen muutenkin hiljaista tyyppiä, ja alkuun aina "jäässä" muutenkin . :( Kerran yksi mieheni ystävä oli kertonut hänelle että piti mua ylimielisenä.. se tuntu aika pahalta.
Pitää kirjoitella lisää kun pääsee kotiin.
Hyvää alkanutta viikkoa teille :mflw

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Sosiaalisten tilanteiden pelko

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa