Suoraan sisältöön
Tänään on tiistai 28.3.2017 klo . Onnea Armas | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ke 29.3.2017 klo 17.00
Liveryhmät
Tulossa:
ke 29.3.2017 klo 18.00
Teema: Keskustelua mielen sisäisistä äänistä.
Moniääniset Liveryhmä
Moniääniset Liveryhmä
Tulossa:
ke 29.3.2017 klo 18.00
Teema: Avoin keskustelu.
Puhetta - keskustelua ja tietoa kielellisestä erityisvaikeudesta.
Puhetta-chat, Aivoliitto ry.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
STM tukee Veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Yleistä turinaa, mitä kuuluu tänään?

Yleistä turinaa, mitä kuuluu tänään?

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Yleistä turinaa, mitä kuuluu tänään?, viestejä 2495 kpl, sivu 499 / 499
Pompula 27.03.2017 klo 23.19
Minä olen muuten huvittanut itseäni, kun olen matkannut kaupungista toiseen ja katsellut matkakumppaneita. Voisiko tuo olla Lukossa, tai tuo, tai tuo? :D Katselen ja mietin, että voisiko Lukossalla olla tuollaiset vaatteet, onko Lukossa vähän sinnepäin pukeutuja, todella viimeistellysti pukeutunut, vai jotain muuta. Onko Lukossalla vähän boheemiutta, vai onko kaikki todella tip top :D Ja minkälainen matkustaja hän on? Pitääkö koko ajan olla tekemässä jotain, vai voiko katsella ikkunasta kaukaisuuteen?
Lukossa 28.03.2017 klo 04.20
Äh, en saa unta :hmm
Delffi 28.03.2017 klo 09.28
Eilen tuli käytyä kahdella lenkillä. Aamulla kävin nuoremman koiran kans lenkillä ja iltapäivästä kävin sitten molempien koirien kanssa lenkillä.

Lisäksi eilen oli myös ratsastustunti. Ja oli kyllä tallilla jotenkin vähän semmonen yksinäinen/orpo olo, kun ei ollut oikein kaveria, kenen kanssa jutella.

No, onneks torstaina näen sen yhen tallikaverin, jonka kans tulee juteltua asioista.

Mut joo.. tuli nyt tänäänkin käytyä aamulenkki. Tarkoitus oli kyllä, että olisin nukkunut tänään pitempään, mut enpä saanut unta, niin sama se oli nousta sängystä ja lähteä aamulenkille.

Huomenna jääkin sitten aamulenkki väliin, kun on pakko herätä huomenna aikasten. Vähän kyllä huominen jännittää..

Ai niin, lisäksi tässä mietin että käviskö sitä tänään vielä yhden pitkänlenkin molempien koirien kans, vaiko yhen lyhyen lenkin toisen kanssa ja yhen pitkän lenkin sitten toisen kanssa.
On kuitenkin hyvä keli ulkona, niin tekee mieli ulkoilla, vaikka siellä kyllä vähän onkin kylmä vinkka.

Lukossa 28.03.2017 klo 10.30
Lainaus:
Pompula kirjoitti 27.3.2017 23:19
Minä olen muuten huvittanut itseäni, kun olen matkannut kaupungista toiseen ja katsellut matkakumppaneita. Voisiko tuo olla Lukossa, tai tuo, tai tuo? :D Katselen ja mietin, että voisiko Lukossalla olla tuollaiset vaatteet, onko Lukossa vähän sinnepäin pukeutuja, todella viimeistellysti pukeutunut, vai jotain muuta. Onko Lukossalla vähän boheemiutta, vai onko kaikki todella tip top :D Ja minkälainen matkustaja hän on? Pitääkö koko ajan olla tekemässä jotain, vai voiko katsella ikkunasta kaukaisuuteen?

:D Voin kertoa, että en todellakaan ole viimeistelty enkä tiptop. Olen luonteeltani jonkin verran pikkutarkka jne., mutta se ei (kai) näy ulkomuodossani. Eilen minulla oli palaveri sellaisen hyvin pukeutuneen arvokkaan oloisen varttuneemman naisen kanssa. Vasta sieltä kotiin palatessa huomasin, että minun neuletakki oli napitettua ylhäältä ja alhaalta, mutta ei keskeltä :D. Luulin, että ylänapit ovat auki, mutta en tainnut muistaa katsoa peiliin :P. Unohdin myös eilen yhden tärkeän puhelun, kiireellisen kirjeen postilaatikkoon laittamisen (vaikka kirje oli laukussa kun kuljin kolmesti postilaatikon ohi) ja myöhässä olevan kirjastokirjan palauttamisen (kävin kirjastossa, mutta kirja unohtui kotiin). Olen todella sählä! Julkisissa katselen yleensä ulos ikkunoista ja pidän siitä kovasti. Joskus kuitenkin räplään kännykkääni ja joskus huomion varastaa kanssamatkustajat. Minä en osaa yhtään kuvitella, miltä sinä Pompula näytät! Olet kai ollut aina sen verran salaperäinen, että mielikuvakin on jäänyt salaperäiseksi.

Voi ei, tänäänkin olisi kiireisiä ja tärkeitä asioita, jotka pelkään taas unohtavani. Kirjoitan lisää, kunhan saan aivoni taas kunnolla toimimaan.

Mihin Rina on joutunut? Toivottavasti ei ole sattunut mitään?

Pompula 28.03.2017 klo 13.53
Kai minä tekemällä teen niitä paineita. En tiedä. Nyt en ainakaan keskity multiin, siemeniin, kasveihin. Ei voimavarat riitä. Kesämmällä sitten.

Mihin se Rina nyt tosiaan katosi?

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 | 495 | 496 | 497 | 498 | 499 |
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Yleistä turinaa, mitä kuuluu tänään?

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa