Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 21.7.2017 klo . Onnea Johanna, Hanna, Jenni, Jenna, Hannele, Hanne, Jonna, Joanna | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 24.7.2017 klo 17.00
Liveryhmät
Tulossa:
ti 25.7.2017 klo 18.00
Teema: Sateenkaarinuorten keskustelu.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ke 26.7.2017 klo 18.00
Teema: Vertaistuesta voimaa!
Vammautuneen vierellä - vertaistukichat aivovammautuneiden läheisille
Vammautuneen vierellä
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
STM tukee Veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 2153 kpl, sivu 431 / 431
Jardin Prive 19.07.2017 klo 08.04
Lainaus:
mariella kirjoitti 18.7.2017 18:56

Anteeksi Jardin, kun tungen itseni tähän ketjuusi mutta haluaisin kysyä, onko historiassasi jotain sellaista, mikä saa sinut vahingoittamaan itseäsi? Kuulostaa niin surulliselta tuo, mitä kerrot viiltelystä :?

Tervetuloa keskustelemaan, Mariella! :mflw

En nyt muita syötä keksi, kuin isän väkivaltaisuuden erityisesti äitiä kohtaan. Viina ja tappelu! Kuoli, kun olin teini.

En nyt viiltele sinä aikana kuin mies on täällä. Pystyn siinä määrin hallitsemaan ahdistustani ja toimiani. Mutta sitten... taas... Kaipaan sitä jo...

Mietin kuulostaako se mun korvissani surulliselta. Ehkä vähän. Ehkä samalla tavalla kuin haluni olla näkemättä seuraavaa aamua, kun olen pahemmin masentunut...?

mariella 20.07.2017 klo 09.19
Sinun masennukseksi on ilmeisesti kroonistunut. Onko sinulla lääkitystä tai terapiasuhdetta?
Minulla oli terapiasuhde reaktiivisen masennuksen aikana ja koin hyötyväni siitä todella paljon.
Mutta; kaikki riippuu siitä, miten kemiat kohtaavat terapiassa. Surullista sekin, ettet haluaisi nähdä seuraavaa päivää :?
Toivon sinulle paljon voimia arkeen ja, että saisit jostain apua pahaan oloosi :flw
Jardin Prive 20.07.2017 klo 12.12
Lainaus:
mariella kirjoitti 20.7.2017 9:19

Sinun masennukseksi on ilmeisesti kroonistunut. Onko sinulla lääkitystä tai terapiasuhdetta?
Minulla oli terapiasuhde reaktiivisen masennuksen aikana ja koin hyötyväni siitä todella paljon.
Mutta; kaikki riippuu siitä, miten kemiat kohtaavat terapiassa. Surullista sekin, ettet haluaisi nähdä seuraavaa päivää :?
Toivon sinulle paljon voimia arkeen ja, että saisit jostain apua pahaan oloosi :flw

Hei, Mariella. Olet oikeassa tuossa mun masennuksen kroonistumisessa. Ja sanovat, että mun itsetuhoisuutenikin on kroonistunut...

Mulla on lääkitys. Ilman sitä ei tule mitään. Terapiaa ei tällä hetkellä oikeastaan ole. Käyn keskustelemassa hoitajan kanssa.

Kiitos toivotuksista. Kaipa tämä tästä menee...

JP

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa