Suoraan sisältöön
Tänään on tiistai 23.1.2018 klo . Onnea Eine, Eini, Enni | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ke 24.1.2018 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ti 23.1.2018 klo 18.00
Teema: Sateenkaarinuorten keskustelu.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ti 23.1.2018 klo 18.00
Teema: Missä olen onnistunut diabeteksen hoidossa?
Diabetes-chat tyypin 2 diabeetikoille.
Diabetes-chat tyypin 2 diabeetikoille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 2805 kpl, sivu 561 / 561
saloka 19.01.2018 klo 19.51
Äiti soitti 5 min ennen linja.auton lähtöä. Ehtisimme siihen just. Mut kauppareissu ei ollu ku kinaa ja suuttumusta. Mulla paloi päreet. Miksi se ihminen ei osaa ymmärtää mitä sille sanoo? Jos hänelle selvästi sanoo että shortsit tarvii olla lyhyet, ni ei ku hän aikoo ostaa leggareita yms. Sit ku siitä sanoo, ni vastaus on mitä "ihanin".

Muutenki paloi päreet kotonakin, kun ei saanu ennen 17.30 ruokaa. Hän yksinkertaisesti laitto mut tekee töitä täällä, etten ehtiny ruokaa laittaa uuniin.

Mut nyt on jalat tosi kipeet ja olo kivasti väsy. Huomenna pitäis siivota kaappeja.

Mut nyt meen kattoo tytön munii, millaisia niistä tuli.

saloka 20.01.2018 klo 17.56
Nyt on taas siivottu. Ei kyl olkapää tykänny yhtään. Aamupäivällä siivosin ekana vaatekaappia löytäen treenivyön, mikä lie, ja huomaten että se menee mun mahan ympäri. Rupeen sitä käyttää aina kun aikaa. Jos vaikka sais mahaa pienemmäksi.

Isä on yöllä kaatunu vessas ja äiti oli vasta parin tunnin päästä herännyt. Äiti sano et nyt hän pelästy et onko se tässä. Isäl on lääkkeet ottamatta eilen aamun jälkeen. Mä en ymmärrä miksei sitä laiteta laitokseen, ku ei toinen enää pärjää kotona. Ehkä ei kävele enää ensi kesänä. Vaikka kuinka on hänen oma tahto, ni nyt pitäis alkaa meitäkin ajatella.tai no, sisko pystyy elämän omaa elämää, mut mä ja äiti mietitään ja pelätään koko ajan.

Jardin Prive 20.01.2018 klo 19.17
Tuntuu että teille, sinulle, äidillesi ja tyttärellesi, on liian rankkaa, kun isäsi asuu kotona. Voitko tehdä mitään asian edistämiseksi?

Mulla on taas valvomiset ja nukkumíset sekaisin. Haluaisn nyt mennä nukkumaan, mutta mies tuli juuri skypeeen. Suihkuun en tänään ainakaan mene!

Laiskuus iski. Mun pitäisi saada ommeltua käsin tiistaihin mennessä aika pitkä pätkä kangasta. En vain tiedä, missä välissä sen tekisin. Millon ehtisin? Saisinpa minäkin siivottua täällä! Olen sulle kade! :hup

JP

saloka 21.01.2018 klo 13.38
Jp, en pysty tekemään mitään asian eteen. En muuta kun hoitaa asioita kun pitää ja olla tavattavissa. Rankkaa tämä on ja sit ku se päättyy, pelkään romahusta.

Tulin just vanhemmilta. Isä on taantunu taas. Ajantaju ihan kateissa. Kyl hän tulostimen tunnisti, kun otin kaapista. Kaatumistaan ei ekana muistanu ajanjaksoa, mut sit jostain tuli oikea aika. Tuolistaan ei liikkunu mihinkään. Katteli hiihtoo ja osas kommentoida niitä. Muisti kristan voiton, et oli kuullu sen.

Tyttö lähti tukihenkilön kanssa shoppaamaan. Saan ite tässä olla va. Päivän ruokakin on suunniteltu, peruna-parsakaalikeittoo, soseena. Toivon et siitä tulee hyvää. Sitä syyään tänään ja huomenna. Ti laitan aamusta koipireidet uuniin, kun tuun lääkäristä. Siinä on taas parin päivän ruoka. Sit to voi jo jauhelihaa syä.

Olo on kipuinen, kroppaa sattuu. Maha, mitä treenasin melkein 30 min aamulla vyöllä, ei o yhtään kipee. Mut kaikki muu on. Olen myös tosi väsynyt. Yritän silti pysyy hereillä joten kuten. Haen vaikka teetä sit.

En tiedä lähenkö huomenna ryhmään. Jollei kropan väsy tällä tämän päivän levolla mee ohi, nii en tiä. Ensi viikko on taas joka päivä jotain ja ti puukattu tuplasti.

Mut kai mä meen teetä hakee ja otan vaik jogurtin. En o tänään syöny viel mitään mut juonu ison kupin teetä. Ei vaan o nälkä eikä ruokahalua. Ennemmin yököttää ajatuskin. Mut jos nyt saisin jotain alas...

saloka 22.01.2018 klo 13.14
Olen nukkunut viime yönnä vähintään 13 tuntia. Silti on sellainen ventti olo ja väsyttää, mut kaipa se tässä menee pikku hiljaa ohi.
Join aamuteeksi kofeiinitonta teetä, ajattelin kattoo, mitä maha tykkää siitä. TOi normi tee tuuppaa sekoittaa mahaani aika pahasti. TÄllä hetkellä ei ole vielä tehnyt mitään.

Maksoin muutaman laskun. Jäi rahaakin kauppareissuun vielä. En kyl tiä koska jaksan sinne kauppaan mennä oikee. Pakko sinne kai tänään on mennä.

Mitä tässä. EN menny ryhmään.En vaan jaksanut mennä. Kaipa sitä vois sinne kauppaan lähtee tästä...

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 | 558 | 559 | 560 | 561 |
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa