Suoraan sisältöön
Tänään on keskiviikko 12.12.2018 klo . Onnea Tuovi | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Päivystys käynnissä!
Avaa Solmussa-chat!
Liveryhmät
Tulossa:
ke 12.12.2018 klo 18.00
Teema: Pelot.
Mieli Maasta Live masentuneille
Mieli Maasta Live
Tulossa:
ke 12.12.2018 klo 18.00
Teema: Virtuaaliglögit.
Minä ja syöpä -chat
Minä ja syöpä -chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Mitä mulle kuuluu?

Mitä mulle kuuluu?

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Mitä mulle kuuluu?, viestejä 819 kpl, sivu 164 / 164
Jardin Prive 09.12.2018 klo 12.28
Hei, Soroppi! Mulle oli sairaalassa kirjoitettu tarvittavaksi lääkkeeksi Opamoxia. Oletin sen olleen kertamääräys, mutta sain sitä osastolla toisenkin kerran. Eilen se näkyi vielä kotilääkekortilla. Soitin osasolle, ja sieltä todettiin sen tosiaan olevan siellä, mutta toivottiin etten käyttäisi sitä, koska lääkkeen pudotus on menossa. No katsotaan...

Ahdistskohtakset on tosi ikäviä! Toivottavasti sun olo alkaa helpottamaan mahdollisimman pian! :love2

jaanas 09.12.2018 klo 19.13
Hei soroppi.
Ahdistus on tuttua minullekin, minulla on siihen vaivaan diapamia. Se aiheuttaa ruumiillisia tuntemuksia.
Maha kivut on yleisiä ahdistuksen ilmenemismuotoja. Minulla tulee aina selkä ja jalat kipeiksi. :love2
soroppi 11.12.2018 klo 17.46
Hei taas ihmiset. Pääni on ihan rikki ja keskittymiskyky lakkasi kuin leikaten heti kun lähdin töistä, mutta olen voinut kohtalaisesti. Ahdistus on sellaista että silloin kun se ei ole päällä en oikein usko sitä todeksi - mikä on ihan miellyttävää sinänsä, mutta vaikeuttaa ennaltaehkäisevien juttujen tarpeellisuuden tajuamista. Ei tunnu tarpeelliselta levätä, meditoida tai rentoutua jos on sellainen olo että ei mua mikään vaivaa. Olen nukkunut (tupla-annoksella Melatoniinia) hyvin ja sekin kyllä varmaan näkyy olossa.

Alan olla töissä siinä pisteessä mihin toivoin pääseväni viikonloppuna. Terapeuttini komensi varsin suorasukaisesti minut loppuviikoksi etätöihin poikakaverin luokse - ja hyvä niin, helpompi lähteä jos joku muukin on sitä mieltä että se on hyvä idea. Tänä iltana (jos lähden jo huomenna, kuten ehkä voisin) pitäisi saada aikaiseksi yksi askarteluprojekti johon hövelillä tuulella ollessani lupauduin, tai sitten pitää vaan mennä kauppaan ja tyytyä ostotavaraan.

soroppi 11.12.2018 klo 22.44
Sain tehtyä valmiiksi kortin jonka olin luvannut (joku muu saa sitten miettiä mitä siihen kirjoitetaan). Nyt on hyvä olo :) Vielä pitäisi asettua iltaunille, olen vieläkin vähän täpinöissäni musiikista jota kuuntelin.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 |
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Mitä mulle kuuluu?

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa